یا ضامن آهو
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

هدیه به عاشقان کوی آقا علی بن موسی الرضا

(علیه السلام)

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)

آرزوی آهو شدن

در مشهـدم و ندای یا هــو آقا

گــوش دل من پُر از هیـاهو آقا

دیشب لب آن مناره عشقم پَر زد

 انگـار منـم همـان آهــو آقا

نوای یاهو

در مشهد و قم نوای یاهو دارم

بالی چــو کبوتر و پرستو دارم

تــا در حرمت دلم هیـاهو دارد

لطفـی زِ رضـا و مهرِ بانو دارم

آرزوی زیارت

ما قصد سفر به شهر مشهـد داریم

در صحـن طـلا دعـای بی حد داریم

گــر جان طلبد پیـاده خواهیـم آمد

زیـرا کـه امیـدِ لطف سـرمد داریم

 

التماس دعا

..... مسکین باخرزی .....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

وحید اکبری
ساعت11:32---25 شهريور 1392
سلام استاد صارمی عزیزم

آمدم بگم

برنامه ی دیشب خیلی عالی بود وتبعات خوبی برای شهرستان خواهد داشت

شعرا خودشان راثابت کردند حدود بیست شاعر شعر خواندند واین یعنی کشف یک معدن طلا برای شهرستان

از زحمات بی دریغ شما خصوصا روحیه ای که وسط اجرای من با لبخندهایتان به من دادید متشکرم
پاسخ: سلام داداش وحید عزیز خدا را شکر شب شعر بخوبی برگزار شد. این بر می گردد به فعالیت شما و دیگر دوستان بابت زحماتی که کشیدید کمال تشکر را دارم خداوند خیرتان دهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 25 شهريور 1387برچسب:, :: 8:31 قبل از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 413744
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......