فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

27 شهـریـور

روز درگذشت محمد حسین بهجت تبریزی(شهریار)

روز ملی شعر و ادب فارسی

 

 



نظرات شما عزیزان:

وحید اکبری
ساعت7:53---28 شهريور 1392
سلام بزرگوار

دیروز گوشی ام رو جایی جا گذاشته بودم وپیام شما دیر به من رسید

من هم این روز زیبا رو به شما تبریک می گم

وبرایتان آرزوی سلامتی دارم

ضمنا اینکه خواستم بگم احتمالا برای هفته دفاع مقدس شب شعر دیگری بگذارند مالک رو گفتم پیگیر باشد

معلوم است که روی شاعران دارند حساب می کنند
پاسخ: سلام داداش وحید عزیز درود بر شما خیلی خوب هست هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و پرواز بلند پرندگان عاشق گمنام خداوند حفظتان کند


علی میرزائی
ساعت12:19---27 شهريور 1392
سلام و سپاس جناب صارمی نازنین

ممنونم از حضور پر مهر و محبت و ذره پروری شما

شاد باشید
پاسخ: درود استاد میرزایی عزیز زنده باسید بزرگمرد


مهدی باخرزی
ساعت20:22---26 شهريور 1392
سلام

چه خوبه آپ هستید


پاسخ: سلام درود مهربون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 26 شهريور 1387برچسب:, :: 7:31 بعد از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 552
بازدید ماه : 1091
بازدید کل : 414143
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......