من همیشه خارم
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

همه می دانند که

گل همیشه زیباست

گر چه عمرش کوتاست.

قدر گُل می دانم

به چه دلخوش هستی؟

من همیشه خارم

زیر پای دوستان

و تو گُل می باشی

می خراشم دستی،

که تو را می خواهد

به زبان می گویم

دارمت دوست ولی

تو بدان که دارم

شعر تر می بافم

غافل از این که من

خرمنی از خارم

.................

پ ن:

هر نیازمندی را

نیازی است

و نیاز من به شما

مهربانی است.

گر چه خوارم ولی

تو گل باش!

..............

دارمت دوست عزیز

تو خودت می دانی

و خدا می داند

در دل من مهرت

تا ابد باقی هست.

......... سینا صارمی .........



نظرات شما عزیزان:

نسیم حوالی دریا
ساعت7:41---10 دی 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 6:55 قبل از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 609
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 612
بازدید ماه : 1151
بازدید کل : 414203
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......