خلوت مستانه (غزل)
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی


در خلــوت مستـانه ام گُـم شد چــراغ خانه ام

کُشتــم چـــراغ خـانه ام در خلــوت مستانه ام

از بام و نام افتاده ام در این ســرای بی کسی

سـاقــی بیــا جامـم بــده انــدر خــم پیمـانه ام

یک فصل وقت کشت وکار فصل دگر زانِ درو

چیـزی نـدارم کشت کنـم مـن با درو بیگانه ام

از قیـل وقــال مـدرسه جـانــم سـرآمد بر لبم

کـو عاشقـی که جـان دهد من عاشــقِ جانانه ام

یک روز اسیــر دل شـدم روز دگر خانه بدوش

مست و خرامان می روم وللّه که من دیوانه ام

زاهــد نیَـم رســواگــرم مــن آتشِ خــاکسترم

بـی داد و بیــداد آمــدم ویــرانگــرِ کـاشانه ام

رنج فــراوان دیده ام نیشتـر زیاران خورده ام

با این همه افسـونگـری من گوهــری دردانه ام

رنگــی ندارد شعـر مـن سـودی ندارد حـرف من

در قعــر تاریخ مــانده ام اسطــوره و افسانه ام

یـا رب به فریـادم برس مسکیـن درگاهت منم

از اصــل و بُن افتاده ام خلــوت نشین خانه ام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 آبان 1391برچسب:, :: 9:58 قبل از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 383
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 386
بازدید ماه : 925
بازدید کل : 413977
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......