شعر هوای گریه بامن از سیمین بهبهانی همراه با متن شعر و تصنیف همایون شجریان
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 

دانلود تصنیف هوای گریه با من همایون شجریان

 

نه بسته ام به کس دل
نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سينه نزديک
به من هر آنکه نزديک
از او جدا جدا من

نه چشم دل به سويي
نه باده در سبويي
که تر کنم گلويي
به ياد آشنا من

ستاره ها نهفته
در آسمان ابري
دلم گرفته اي دوست
هواي گريه با من
هواي گريه با من

سیمین بهبهانی 

 

 



نظرات شما عزیزان:

قلعه نوئی
ساعت11:36---18 مرداد 1393
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد :
بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست !
پاسخ: درووووووووووود مهربوووووون . ممنونم از حضور گرمتان. به زیبایی پدیده های خداوندی را وصف کردید خدایی که در وصف نگنجد. از روی آثار خلقت می توان به عظمت او پی برد. حضورتان همیشه سبز بر دل و دیده


حسین اکبری
ساعت21:11---17 مرداد 1393
سلام.من این اهنگ استاد شجریان رو همیشه زمزمه میکنم.ولی نمیدونستم شعرشو استاد بهبهانی گفته.حال خوبی بهم دادی.امیدوارم استاد بهبهانی خوب بشه.
پاسخ: سلام مهربووووووووووووون. درود بر شما و عشق و علاقه شما به ادبیات، شعر، هنر، موسیقی و ورزش. سپاس از مهرتان انشالله که حال بانو خوب شود. ایشان وزنه ی گران سنگی برای ادبیات کشور هستند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 245
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 413839
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......