خلوت سبز خدا - برگی از دفتر عمر
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 

خلوت سبـز خدا

در دل دشت سیاه

شوره زاری است عجیب

خس و خاشاک در آن می روید

دو قدم بالاتر

چشمه ای هست لذیذ

که زلال است و لطیف

در کنار چشمه

پونه هایی خوشبو

لوخ هایی چه بلند

داخل کال بزرگ

مثلِ دوران خوش کودکی ام

جرعه ای آب از آن می نوشم

فارغ از رنگ و ریا

فارغ از تیرگی عاطفه ها

خلوتی دارد دل

با خدای خود در این دشت بزرگ

که چگونه این آب

از دل سنگ سیاه

همچنان می جوشد؟

با تو می گویم من

ای برادر، ای دوست

قلمت را بردار

روی کاغذ بنویس

تا طلوع گلِ سرخ

یک قدم مانده هنوز

چه کنم از دنیا

ثروتی نیست مرا؟

تا که آن را بخشم

بی تکلّف به شما

ولی اکنون دارم

گوهری ناب و عزیز

هدیه ی من به شما

خلوت سبز خدا

...

سینا صارمی

اول شهریور یک هزار و سیصد و نود و سه هجری شمسی

باخرز روستای قلعه نو علیا

 

((باغ های شیجو))

تو اگر گام نهی بر در کاشانه ی من

یا به صلّابه کشی جسم نحیفم را تو

دسته دسته گل سرخ می چینم

من به پاس قدم هات

ناز چشمان تو را خواهم جست

زندگانی این است

گاه شیرین تر از قند و عسل

یا که تلخ تر از باده زهر

لختی آهسته بیا

جاده ها گُل کاری است.

مهرتان را سپاس دوستان همراه

از محبت شما در روز تولدم و پیام تبریک و کامنت زیبایتان نهایت تشکر را دارم

زنده باشید

خداوند یار و یاورتان

 

... سینا صارمی ...



نظرات شما عزیزان:

ابراهیمی
ساعت17:32---2 شهريور 1393

سلام علیکم.تولدتان مبارک.


پاسخ:

سلام و عرض ادب

 ممنونم از حضورتان

سپاس

زنده باشید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 714
بازدید کل : 413766
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......