حاجت (غزل) به مناسبت شب لیله الرغائب
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

به امید برآورده شدن آرزوهای همه آرزومندان

 

حاجت (غزل)

شب لیله الرغائب

 

 

 

حاجت زتو دارم من، حـاجت به فغـانم نیست

 

 

 این غم به تو گویم من، قـادر به زبـانم نیست

 

 

با یــاد تــو مستـم مـن، بی بـاده پاییـزی

 

 

لطفی ز تو دارم مـن، طـالع به جهانم نیست

 

 

دل خسته و رنجــورم، دل مـرده و غمناکم

 

 

جـز درگــه امیـدت، امیــد امـانم نیست

 

 

دیری است که مامم نیست،غمگینم و دلمرده

 

 

با تکیــه درگـاهت، راهی به خـزانم نیست

 

 

افسـوس که بابم نیست، بـالای سرم اکنون

 

 

تقـدیر چنین بودست، اختر به زیانم نیست

 

 

نالان همه جــا گشتم، دشت و دمن وصحرا

 

 

با خاک شدم یکسان، نایی به تـوانـم نیست

 

 

دردم همــه درد تـو، هجـرم همه هجـر تو

 

 

از هجــر تو نـالانم، ایـن درد عیـانم نیست

 

 

یا رب تـو به بخش مـا را زین بـار گنه کـاری

 

              حاجت ز تـو دارم من، حاجت به فغانم نیست

 

               به امید برآورده شدن آرزوهای همه آرزومندان

التماس دعا

26........... مسکین باخرزی 2........1392

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 ارديبهشت 1388برچسب:, :: 4:10 بعد از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 600
بازدید کل : 413652
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......