شناسایی
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 

سلام 

شما افراد این عکس را می شناسید؟



نظرات شما عزیزان:

قلعه نوئی
ساعت9:59---14 مرداد 1393
شناختمتون اما با نام بردنشون لزومی نیست تکرار کنم اما خودتون خیلی تغییر کردید
پاسخ: سلام مهربون . ممنونم از حضور همیشگی شما . از این که به وبلاگم سر می زنید نهایت تشکر را دارم . منم شما را حدس می زنم . قلم زیبایی دارید و استعداد خداداد . امید که از این استعداد به نحو مطلوب استفاده کنید . و در جریان زندگی راکد نمانید . حالا درست حدس زدم یا نه؟ . شما دانش آموزم بوده اید و خیلی دوستتان دارم . درسته یا نه؟ چون اسم کوچکتون را ننوشته اید ولی من اسم کوچکم را عوض کرده ام بصورت قانونی و شناسنامه ای
پاسخ: یه معذرت خواهی به شما بدهکارم


وحید اکبری
ساعت12:44---6 مرداد 1393
سلام آقا من به شک افتادم فک کنم اولی حسین اکبری باشه

یکی از اقوام به باباش گفته بود اصلا توی چهره این پسرت یه خورده عشق وجود نداره

ما تا یک ماه میخندیدیم
پاسخ: کلی خندیدیم. یعنی واقعا ذره ای عشق درش نیست. نه بابا اینطوری هم نیست این روزها عجیب به یکتاجون وابسته شده که نگو و نپرس


وحید اکبری
ساعت10:42---6 مرداد 1393
سلام استاد صارمی عزیز
خسته نباشید
پیشاپیش عید فطر رو به شما تبریک میگم
نفر اول از سمت راست علیرضا اکبری پسر عموی خودم هست ونفر بعدی دکتر حامد پرنیایی اما نفر سوم رو به جا نیاوردم شاید شما باشید اما شک دارم اگه شما باشید باید بگم بشدت تغییر کرده اید محل عکس باید ولنگا باشه
این روزها بی بهانه اندوه دارم ماه رمضان تمام شد روزها چقدر زود میگذرد عمرها را ارزشی نمانده چشم به هم زدیم ورفت ناخواسته بزرگ شدیم وحالا محدودیت های اجتماعی داریم اما من حالا حالاها تن به بزرگ شدن نمیدم دردرون خودم کودکی خواهم ماند این عکس شما گویای همین حرف من است آدمهایش که هیچ حتی ولنگهایش هم تغییر کرده است دیگر آن آبادی وسرسبزی را ندارد گندمها چقدر زیباست زرد ومواج اماآدمهایش دیگر آن مواجی وسادگی را ندارند ناراحت اند از گردو خاکهای روستا وشاید صدای خروس همسایه ناراحت شان می کند دیگر به همین سادگی ها نمی ایند توی ولنگا عکس بگیرند یا فوتبال بازی کنند یا از چشمه ولنگا جرعه ای بنوشند ودست وصورتی بشویند
دکتر و علیرضا برای عید حتما می آیند باهاشان برید ولنگا وتمام این خاطرات را زنده کنید و جان تازه ای بگیرید البته قول میدم علیرضا گریه کنه پسرعمویم را می شناسم خیلی احساساتی است و خیلی درخاطرات گذشته اش غرق است
خداوند همه را حفظ کند
یا علی

پاسخ: سلام عزیز دل داداش وحید عزیز. خیلی خیلی دوستت دارم ممنونم از حضورتان عید شما مبارک فردا و پس فردا تعطیل هستید حدس شما درست است. قدیم ها دو تا ولنگا داشتیم تازه این ولنگا باغ های شیجو هست که به پای اون ولنگا نمی رسد. آره خیلی تغییر کرده ام و دارم روز به روز درد می گیرم از زمان و وقایع ان . از تشنگی کدو بنم امسال خشک شد.ولی بازم قوقولی خروس جانبخش است. انشالله چنین شود علیرضا از لحاظ احساسات به خودم رفته زود اشکمون سرازیر می شود دوستت دارم خداوند یا و نگهدارت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 604
بازدید کل : 413656
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......